Bij SNO Scherpenzeel zijn we er ons als geen ander van bewust dat er altijd ruimte is voor verbetering. Schroom niet om met iets wat u dwars zit naar een van onze medewerkers te stappen. Bij SNO zullen we elke klacht even serieus nemen en behandelen.
Er zijn verschillende mogelijkheden om uw klacht in te dienen:
- Ongenoegen over de gang van zaken binnen SNO kunnen mondeling ingedient worden. Een klacht kunt u alleen schrifteljk indienen bij een medewerk(st)er. Dit is noodzakelijk voor een corecte afhandeling van de desbetreffende klacht.
- U kunt ook via het contactformulier op de website een klacht indienen. De klacht zal dan direcht bij een leidinggevende binnenkomen.
- U kunt uw klacht ook direct mailen naar onze klachtenfunctionaris, Jill van Spengen. Zij is te bereiken via jill@snoleusden.nl
In onze klachtenregeling kunt u meer lezen over onze klachtenprocedure en de stappen die u kunt nemen wanneer u er met de medewerkers van SNO niet uitkomt.
Klachtenregeling Sportieve Naschoolse Opvang
Postadres: Stationsweg West 112 B 3931 EV Woudenberg Bezoekersadres: Willaerlaan 123 3925 HM Scherpenzeel
SNO Scherpenzeel: SNO Mini Stars: 06-15634379 SNO Young/ All Stars: 06-15405368 Locatiemanager Lotte Oosterhout 06-15634379 info@snoscherpenzeel.nl
Klik op het logo voor meer info